Ofte stilte spørsmål. Vennligst les vår tutorial, her vi konkluderte noen viktige spørsmål og svar.
Hvorfor godkjenning er så viktig?
Godkjenning er et sertifikat som skiller oss fra andre firmaer og takket være hvilket vet du at selskapet vårt oppfyller en rekke strenge krav for renholdsbransjen. Vi har blant annet ulykkesforsikring, som gir en følelse av trygghet, og hver enkelt ansatt overholder helse- og miljøsikkerhetsreglene.
Hvem er tilbudet vårt rettet mot?
Tilbudet vårt er rettet mot alle personer som setter pris på orden og renslighet, både hjemme og på arbeidsplassen.
Vurdering
Har du ikke fått et tilfredsstillende svar? Da har du kommet til riktig sted – vi tilbyr en vurdering helt GRATIS. Vi er alltid klare til å gi råd og velger det beste alternativet for deg. Ring oss for å avtale et møte – vi kommer hjem til deg og besvarer alle spørsmål.
Fakturering
Vi sender en elektronisk faktura ved slutten av hver måned til den angitte e-post adressen. Betalingsfristen er vanligvis 14 til 21 dager. Hver papirfaktura tillegges en miljøavgift på 25 kr som går til å verne miljøet.
Prisliste
På grunn av at det ikke finnes to identiske steder, er også kundenes forventninger forskjellige – og derfor prøver vi å vurdere de enkelte oppdragene individuelt. Vennligst kontakt oss for å få en gratis vurdering.
Arbeidstimer
Arbeidstimer og -sted bestemmes av kunden. Vi tilpasser oss kundens behov. Vi arbeider også i kundens arbeidstid, kl. 7.30–16.00, da kan vi være ubemerket. Hvis dere setter pris på stillhet under arbeidsdagen, utfører vi rengjøring mot slutten av dagen, da ingen personer er til stede. Vi arbeider fra mandag til lørdag. Antall arbeidstimer per dag styres av norsk arbeidsrett.
Flyttevask
Under flyttevask bruker vi eget utstyr og de beste og mest pålitelige rengjøringsmidlene. Anslått bestillingstid for tjenesten er 2–4 dager fra tidspunktet for innsending og godkjenning av kontrakten. Eiendomsmeglere gis prioritet. På forespørsel tilbyr vi bortkjøring eller kasting av gammelt innbo eller møbler.
Hva er ozonbehandling?
Ozonbehandling er en økologisk metode som verken har bivirkninger eller fører til allergiske reaksjoner.
Ozonbehandling er en av de mest effektive desinfeksjonsmetodene som finnes. Ozon har en sterk virus-, bakterie- og soppdrepende virkning. Ozon maskerer ikke, men fjerner farlige mikroorganismer og ubehagelige lukter. Ozon er en gass som er produsert i et naturlig miljø og virkningen omfatter sikker oksidering av helsefarlige stoffer.
Hva bruker vi OZONBEHANDLING til?
Ozon har mange bruksområder – man kan bruke ozonbehandling i boliger, hus, biler, lager, sykehus, kjølerom, lege- og tannlegekontorer, kosmetikk- og frisørsalonger, hotellrom, hytter, treningsstudioer, garderober, barer, restauranter, kjellere, loft o.l.
Hvor ofte bruker man OZONBEHANDLING?
Denne behandlingen bør gjentas minst to ganger i året. Den forbedrer livskvaliteten til allergikere og astmatikere, fordi den dreper irriterende sopp, mugg og allergener. Ozonbehandling er også miljøvennlig, fordi den verken har bivirkninger eller fører til allergiske reaksjoner – hvis man utfører ozonbehandlingen riktig, er den ufarlig for mennesker og miljø.
Rengjøring av tepper
Rengjøring av tepper utfører vi hjemme hos kunden. For rengjøring av tepper på kontorer eller hoteller anbefaler vi at du avtaler en dato som passer deg på forhånd. Vi bruker vaskemaskiner fra Kärcher og vaskemidler som er spesielt utvalgt av oss.
Tidsfrister
Av hensyn til forventninger og en individuell tilnærming til kundene, avtaler vi tidsfrister basert på oppgavens omfang og vanskelighetsgrad.
Rengjøringsmidler
Du trenger ikke å bekymre deg om tilstrekkelige rengjøringsmidler, fordi nå er det vi som sørger for at ingenting mangler på arbeidsplassen. Spar tid! Det er vi som sørger for materiellet. For maksimal hygiene har hver kunde eget sett med mopper og kluter.
Derfor hvis dere ikke finner på tjenestelista den tjenesten som dere har behov for, kontakt oss og vi gjør alt vi kan for å hjelpe dere.